De Génestetstraat, Busken Huetstraat, Guido Gezellestraat en Cremerstraat

Voorlopig Ontwerp

Op woensdag 26 juni 2024 zijn alle bewoners van De Genestetstraat, Busken Huetstraat, Guido Gezellestraat, Cremerstraat en gedeeltelijk Jacob Catslaan en Douwes Dekkerlaan uitgenodigd om bijgepraat te worden over het opgestelde voorlopig ontwerp.
De inloop is gepland van 19:00 – 21:00 uur in de Raadzaal van het gemeentehuis. De zaal is open vanaf 18.50 uur en de presentatie start om 19:10 uur. Hierna is er mogelijkheid tot het stellen van vragen en het invullen van reactieformulieren.

De wensen van alle gebruikers binnen de openbare ruimte zijn afgewogen en wel of niet overgenomen in het gedegen en toekomstbestendig ontwerp voor de herinrichting van deze vier woonstraten.

Omwonenden en belanghebbenden kunnen van 27 juni 2024 tot en met 11 juli 2024 het voorontwerp bekijken en hierop digitaal reageren.
De documenten liggen op de leestafel in de centrale hal van het gemeentehuis en zijn via onderstaande link in te zien.