Abonnement of huur van een parkeerplaats in de parkeergarages in Papendrecht

De gemeente Papendrecht heeft een aantal parkeergarages en gebouwde parkeervoorzieningen. Een abonnement is mogelijk voor de parkeergarage De Overtoom, huren van een parkeerplaats kan in parkeergarages De Meent en Waalburcht.

Abonnement in parkeergarage De Overtoom

Voor de parkeergarage De Overtoom kunt u een abonnement aanvragen. U dient werkzaam te zijn in het centrum van Papendrecht. Er zijn maximaal 75 abonnementen beschikbaar. Het abonnement is 24/h en 7 dagen per week te gebruiken. Indien alle abonnementen in gebruik zijn, dan worden nieuwe aanvragen op een wachtlijst gezet. Bent u geïnteresseerd in een abonnement, vul dan het "Aanvraagformulier abonnement of huur parkeerplaats" in. U ontvangt vervolgens van ons een informatiepakket.

Parkeerplaats huren in parkeergarage De Waalburcht

In het voorste gedeelte van deze parkeergarage bevinden zich 24 parkeerplaatsen die in eigendom zijn van de gemeente Papendrecht. Deze 24 parkeerplaatsen zijn bestemd voor de verhuur aan particulieren c.q. bedrijven. Gebruikers van deze parkeergarage kunnen er 24/7 uur per dag gebruik van maken. Naast een huurovereenkomst zal er een gebruiksverklaring getekend moeten worden ten behoeve van de VvE parkeergarage Waalburcht/Stolpe Hove. De parkeergarage is gelegen aan de Badhuisstraat 2. Indien alle parkeerplaatsen verhuurt zijn, dan worden nieuwe aanvragen op een wachtlijst gezet.  Bent u geïnteresseerd in een abonnement, vul dan het "Aanvraagformulier abonnement of huurparkeerplaats" in. U ontvangt vervolgens van ons een informatiepakket.

Parkeerplaats huren in parkeergarage De Meent

In deze parkeergarage bevinden zich 36 parkeerplaatsen die in eigendom zijn van de gemeente Papendrecht. Deze 36 parkeerplaatsen zijn bestemd voor de verhuur aan particulieren c.q. bedrijven. Gebruikers van deze parkeergarage kunnen er 24/7u per dag gebruik van maken. Naast een huurovereenkomst zal er een gebruiksverklaring getekend moeten worden ten behoeve van de VvO WWC de Meent Woningen.

Parkeergarage is gelegen aan de Meent 5, naast het expeditiehof. Indien alle parkeerplaatsen verhuurt zijn, dan worden nieuwe aanvragen op een wachtlijst gezet.  Bent u geïnteresseerd in het huren van een parkeerplaats, vul dan het "Aanvraagformulier abonnement of huur parkeerplaats"  in. U ontvangt vervolgens van ons een informatiepakket.

Kosten

In de Tarieven Parkeergarages 2024 treft u de tarieven aan met betrekking tot de huur van een parkeerplaats.

Verlies van uw transponder / handzender

Bij verlies van een transponder/handzender moet u dit zo snel mogelijk melden aan de gemeente Papendrecht. Dit kan telefonisch of via e-mail (info@papendrecht.nl) o.v.v. verlies transponder/handzender parkeergarage. U ontvangt een nieuwe transponder/handzender. Aan deze vervanging zitten kosten verbonden, € 30,00 voor de Waalburcht en € 35,00 voor De Overtoom en Meent 5.

Meer informatie vindt u op:
Parkeren Centrumgebied / blauwe zone

Voor het gebruik van de parkeergarages De Meent en De Overtoom gelden er Algemene Voorwaarden:
Algemene Voorwaarden gebruik parkeergarages De Meent en De Overtoom